Zarząd Główny SKwP podpisał umowę z PZU S.A., na mocy której członkowie Stowarzyszenia posiadający biura rachunkowe lub będący księgowymi na etacie, mogą od 1 czerwca 2019 r. ubezpieczyć swoją odpowiedzialność cywilną zawodową na preferencyjnych warunkach. Dotychczas z programu takiego przez wiele lat korzystał jedynie Oddział Okręgowy SKwP w Warszawie, którego członkowie chwalili sobie współpracę z PZU S.A., zarówno pod względem obsługi ubezpieczenia, jak i jego zakresu oraz ceny.
Wykorzystując te doświadczenia, Zarząd Główny wynegocjował korzystny, wieloaspektowy pakiet, dający możliwość ubezpieczenia nie tylko OC działalności zawodowej biur rachunkowych. Program obejmuje ochroną m.in. etatowych księgowych, RODO, ubezpieczenia mienia biura, ogółem aż 6 rodzajów ubezpieczeń. Sprzedaż ubezpieczeń odbywa się poprzez prostą w obsłudze platformę elektroniczną ocbiurarachunkowego.pl, gdzie każdy samodzielnie może zawrzeć umowę ubezpieczenia. Jest to pierwsza w Polsce tak nowoczesna forma dystrybucji ubezpieczeń dla środowiska księgowych.
Skorzystanie z przedstawionej oferty stanowi dla naszych członków tańsze i bogatsze zakresowo ubezpieczenia, co przekłada się na wymierne korzyści finansowe.
Przedstawiciele PZU S.A. chętnie spotkają się z zainteresowanymi programem w siedzibach oddziałów podczas szkoleń, a także przy innych okazjach. Jak kupić? (szczegóły poniżej)
Za pośrednictwem platformy można zawrzeć umowę ubezpieczenia.
Dedykowana platforma internetowa to pierwsza tak nowoczesna opcja zakupu polisy ubezpieczeniowej działalności gospodarczej - i to właśnie księgowi, członkowie SKwP, mają w niej swój udział, jako współtwórcy rozwiązania.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty. Aby ułatwić posługiwanie się stroną internetową przygotowaliśmy krótki poradnik video: https://youtu.be/zypgxi3BNks
Wszelkich informacji i wyjaśnień udziela Ewa Kopeć,
tel. 602 336 716, e-mail: ekopec@agentpzu.pl