Kim jesteśmy?

  • Działamy na rzecz wzrostu gospodarczego regionu poprzez tworzenie atrakcyjnych warunków do rozwoju przedsiębiorczości, napływ nowych inwestycji i tworzenia nowych miejsc pracy.
  • Stanowimy część Polskiej Strefy Inwestycji, działając na terenie województwa pomorskiego i kujawsko – pomorskiego. Pełnimy rolę regionalnego centrum obsługi inwestorów i koordynatora udzielania pomocy publicznej.
  • Stawiamy na rozwój innowacyjnej gospodarki i przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem sektora wysokich technologii.
  • Prowadzimy działalność w obszarze szkolnictwa branżowego: inicjujemy porozumienia pomiędzy uczelniami, szkołami, przedsiębiorcami samorządami oraz instytucjami okołobiznesowymi.
  • Zarządzamy Gdańskim Parkiem Naukowo – Technologicznym oraz Bałtyckim Portem Nowych Technologii.

Główne zadania?

  • Kontrola formalna, rachunkowa i księgowanie faktur kosztowych, w tym dotyczących projektów.
  • Księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych i raportów kasowych.
  • Bieżące uzgadnianie sald z kontrahentami, księgowanie i rozliczanie ugód, uzgadnianie kont rozrachunkowych z pracownikami w tym w zakresie kart płatniczych.
  • Dekretacja dokumentów księgowych i ewidencja w systemie FK.
  • Sprawozdawczość GUS, ARP i SP.
  • Czynny udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału i roku,

dodatkowym atutem będą umiejętności w zakresie:

  • Opracowywania analiz ekonomiczno-finansowych przedsięwzięć gospodarczych Spółki.
  • Opracowywania założeń planów ekonomiczno-finansowych i strategicznych Spółki.
  • Przygotowywania części ekonomicznej informacji kwartalnych dotyczących funkcjonowania Spółki.
  • Analiz przebiegu realizacji przyjętych planów przedsiębiorstwa.

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii.
  • Doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości - min. 3 lata na samodzielnym stanowisku.
  • Bardzo dobrej znajomości programów klasy ERP (SYMFONIA).
  • Praktycznej wiedzy z zakresu finansów, rachunkowości i przepisów podatkowych.
  • Znajomości programów pakietu Office, w szczególności Excel.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, terminowości i skrupulatności.
  • Umiejętności pracy w zespole.

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach.
  • Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji oraz dostęp do treści edukacyjnych.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
  • Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport.
  • Atrakcyjny finansowo pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.

Wymagane dokumenty i oświadczenia?

  • CV.

Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV) na adres: rekrutacja@strefa.gda.pl

Pozostałe oferty z tego samego miasta