Zespół Fundacji PCPM poszukuje:
eksperta/ekspertki ds. księgowości!
Państwa umiejętności i profesjonalizm pozwolą nam jeszcze sprawniej realizować misje humanitarne i rozwojowe na świecie.
Księgowy/-a zatrudniona w fundacji będzie odpowiadać za rachunkowość pod nadzorem głównej księgowej.
Obowiązki:
- rozliczanie i ewidencja projektów finansowanych z dotacji, w tym dotacji w walutach USD i EUR,
- weryfikacja dokumentów księgowych przed wprowadzeniem do ksiąg rachunkowych,
- weryfikacja i księgowanie rozliczeń wydatków z zagranicznych wyjazdów pracowników, w tym diet i ryczałtów za noclegi,
- rozliczanie i księgowanie operacji walutowych,
- uzgodnienie i analiza kont księgowych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT od importu usług, podatek u źródła).
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych,
- doświadczenia w rozliczaniu operacji walutowych i projektów finansowanych z dotacji,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania,
- znajomości pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel,
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość Symfonii SAGE będzie dodatkowym atutem,
- znajomość podstawowa języka angielskiego
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- dalszy rozwój zawodowy i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- przyjazną atmosferę pracy
CV przyjmujemy na REKRUTACJA@PCPM.ORG.PL
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji jest zawarcie w CV oświadczenia następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, ul. Sarmacka 14/15, 02-972 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji". Informujemy, że kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, a także usunięcia. Podanie danych osobowych, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.